close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כנס לקוחות טבעוני

מערכת שורשח תמוז, תשעד06/07/2014

ארגון של כנס לקוחות- תחשבו על קייטרינג טבעוני

תגיות:
כשאנו מארגנים אירוע עסקי חשוב כמו כנס לקוחות, כנס מתעניינים, יום עיון חשוב מאוד שיהיו מרשים, מוצלח ולא פחות חשוב מעודכן. גם כשמדובר במולטימדיה, תאורה, הגברה, אקוסטיקה, עיצוב וכמובן גם הקייטרינג.

כיום יש טרנד גדול וחוצה גבולות ומגזרים של תזונה מן הצומח ותפריט טבעונית.
ניתן למצוא עוד ועוד עסקיים טבעוניות או מעודדי טבעונות ומדובר בטרנד החם של השנה.
במידה ואתם מארגנים כנס לקוחות למשל, סביר להניח שתרצו להראות מעודכנים, חדשים, צעירים, דינמיים כדי למשוך את הלקוחות הפוטנציאלים החדשים.
לשם כך, תשקיעו מאמצים רבים כדי לשכור אולם מרשים ומפואר, תשכרו שירותי עיצוב אירועים מעודכנים וחדשניים, תזמינו סרט תדמית חדש ומרשים אודות החברה שלכם.
כמו כן, גם בתחום הקולינרי תצטרכו לתת פייט רציני ולכן, כדאי ללכת בעקבות טרנדים קולינריים כמו טרנד הטבעונות.

ישנם סיבות נוספות רבות ומגוונות להזמנת קייטרינג טבעוני לצורך אירועים עסקיים שלכם, אך קודם נתחיל ברקע קצר על טבעונות.

המטבח הטבעוני מתבסס על פירות, קטניות, ירקות, עלים ובעצם על כל מה שלא מגיע מהחי כמו ביצים, חלב, גבינות, בשר, עוף ודגים. השאלה היא, האם ניתן להכין ולהגיש מנות בסגנון קייטרינג צלחת מזלג על תפריט כה מצומצם?
אז זהו, שלא מדובר בתפריט מצומצם אלא בתפריט עשיר וצבעוני המשלב מרכיבים חדשים שלא נמצאים כדרך קבע במטבח הישראלי כמו סייטן, קייל, מש, טופו, אצות, ממרח מיסו ועוד.
כמובן שישנם גם תחליפים מצוינים להמבוגרים, גבינות, חלב ואפילו לחביתות.

אז למה לבחור בקייטרינג טבעוני בעצם?
כיום חיים בינינו יותר מ-200 אלף טבעונים וצמחונים רק בישראל וסביר להניח שבכל כנס שתפיקו יהיו לפחות כמה לקוחות טבעוניים. זה נכון, נתון זה בלבד לא משכנע.
לציבור הדתי טרנד הטבעונות יכול להיות בשורה גדולה. תפריט נתון חלב ובשר מונע חלק מבעיות הכשרות ובטח ימנע מצב שמגיע לכנס לקוח שאכל לפני מספר שעות מוצרי חלב ולא יוכל ליהנות מהתפריט הבשרי שהכנתם לו מטעמי כשרות.
חשוב לזכור שגם כשאין חלב ובשר, עדיין רצוי לסגור את האירוע עם קייטרינג עם תעודת כשרות תקפה. שכן, גם אם אין בשר וחלב בתפריט עדיין יש חשש שיהיו חרקים בעלי החסה ועוד.
לכן, בכל מקרה חשובה מאוד תעודת הכשרות על מנת שכולם יוכלו ליהנות מהאירוע.

תזונה טבעונית עשירה בברזל, ויטמינים, חלבונים, סידן. מדובר במזון משביע מאוד וטעים ועם זאת מאוד קליל. עיכול של מזון טבעוני קל יותר מעיכול מוצרי חלב ובשר ולכן נמנעת תחושת העייפות הנגרמת מאכילה יתרה כך שבאי הכנס יוכלו להיות מרוכזים במטרות שלכם ולא ינמנמו.

לסיכום, כשאתם מארגנים כנסים חשוב שכל פרט יהיה במקומו. מדובר בחלק חשוב בעיצוב התדמית שלכם כארגון, כחברה לכן, אל תהססו להשתמש בכל המניפולציות האפשריות על מנת להציג את החברה שלכם כדבר הבא, כחדשנים, צעירים, מעודכנים וכבחירה הנכונה ביותר עבור הלקוח הפוטנציאלי.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה